Email is een onmisbaar kanaal binnen het marketinglandschap van onze klanten. Daarom is het ontzettend logisch dat Squeezely dit initiatief van DDMA sponsort. De ontwikkelingen op dit gebied zijn continue en razendsnel, daarom is het van ook groot belang dat er evenementen als Email Summit gehouden worden. Zo zorgen we ervoor dat we ook in de toekomst nog veel resultaten kunnen boeken met Email.
Tripolis
Het nieuwe Tripolis is, als opvolger van de oude DDMA leden Measuremail en Webpower, trots DDMA lid! Persoonlijke marketing, data en privacy zijn de bouwstenen van de DDMA die wij voor onze klanten van harte onderstrepen, dus wij hopen dit tijdens de DDMA Email Summit verder met jou te bespreken.
Doornvogel
Email is dé manier om klanten in het hart te raken. Daarom denken we bij Doornvogel allereerst in close at heart momenten. Dan pas volgen technische termen als marketing automation en kinetic. Alles voor de ultieme dialoog met de klant.
Emailmarketing verdient wat ons betreft dan ook een groot podium. We zijn daarom enthousiast sponsor van de DDMA Email Summit.
Spotler
Wij geloven in waar de DDMA voor staat. Daarom zijn we lid en voeren we het DDMA Privacy Waarborg. Verder vinden wij het belangrijk om samen met onze collega’s in de branche uit te dragen dat wij gezamenlijk werken aan innovaties die zorgen voor enthousiaste klanten die succesvol zijn met en door de inzet van e-mail marketing. Dit alles komt voor ons samen in een bijdrage aan dit event.